Keer terug naar het Bonsai forum
| Verzend een reactie
wie kan mij helpen
| | |
Verzonden door ludo87 belgie (My Page) op 29/06/03 - 13:06
hallo
wie kan mij helpen ik heb een acer palmatum "atropulpurea" staan maar hij heeft alleen maar een oppervlakkige kruin en het is mee twijgen dat de stam draagt dan blad maar ik bang voor hem een grondige snoeibeurt te geven want de knoppen staat redelijk ver van elkaar en op de twijgen met die enkele bladeren staan heen knoppen meer ( of niet zichtbaar) normaal heb ik dit al eens aangehaald op deze site maar niet veel praktische informatie gekregen of praktisch geen antwoord dus ik hoop dat iemand kan helpen of meerdere personen ik hoop toch op enige reactie
groeten ludo |
Verzonden reacties:
RE: wie kan mij helpen
| | |
Hallo Ludo, Ik zou tot de herfst niets met mijn acer doen. In de herfst terug in de volle grond plaatsen en een paar jaar laten aansterken tot hij weer vol in het blad zit en daarna in de volle grond al een begin maken met het vormen. groetjes, Bert |
| | |
maar kan dit ook door de plant in de pot te laten staan en als je deze plant een redlijke snoeibeurt heeft zal die dan weer nieuwe scheuten vormen + bladeren groeten ludo |
| | |
| Als je hem in het najaar flink terugsnoeid en hem volgend jaar niet verpot, dan zal hij overal nieuwe knoppen gaan vormen. |
|
|
|
|