JOIN NOW LOG IN
iVillage GardenWeb iVillage GardenWeb THE INTERNET'S GARDEN & HOME COMMUNITY ADVERTISEMENT
Blogs Forums Photo Galleries Ask The Experts Tools & Directories        
Keer terug naar het Bonsai forum | Verzend een reactie

o
irc kanaal voor bonsailiefhebbers

Verzonden door kneffelke 3582 BE (funnyflirt@yucom.be) op
5/06/03 - 16:01

Hier ben ik dus terug. Ik wou vragen of er veel mensen geinteresseerd zijn aan een irc kanaal int het nederlands. Ik heb opzoekingen gedaan en ga zelf een bot schrijven. Nu is de vraag gewoon of dat het de moeite is. Stel da niemand komt kijken. Laat jullie het me weten??

Dank u

SAndra

Verzonden reacties:

o
RE: irc kanaal voor bonsailiefhebbers

Je bent de derde of vierde die zoiets voorstelt.
Ik hoor er niets meer van, behalve af en toe iemand die vraagt waarom niemand er gebruik van maakt.Volgens mij wordt er zeer weinig gebruik van gemaakt .. maar misschien zijn er anderen die wel gebruik van maken.

Brian
P.S. Internet netiquette maakt duidelijk dat het melden van een (mogelijk toekomstig) andere forum (of chat of i.d.) in een bestaand forum op zijn minst onbeleeft is.

o
RE: irc kanaal voor bonsailiefhebbers

• Verzonden door Levon -Zoetermeer- 8 (My Page) op
    6/06/03 - 14:10

Ik vindt dat wel meevallen. Het is een ander medium. Hooguit een aanvulling op het bestaande forum. Als ik gewoon even wil babbelen over bonsai, kan een irc kanaal leuk zijn. Maar voor vragen zal ik toch altijd een forum blijven gebruiken. Gewoon omdat die over langere tijd wordt gelezen.

Click here to learn more about in-text links on this page.

iVillage GardenWeb: The Internet's Garden & Home Community  
  iVillage Home & Garden Network