JOIN NOW LOG IN
iVillage GardenWeb iVillage GardenWeb THE INTERNET'S GARDEN & HOME COMMUNITY ADVERTISEMENT
Blogs Forums Photo Galleries Ask The Experts Tools & Directories        
Keer terug naar het Bonsai forum | Verzend een reactie

o
herfst kleur?

Verzonden door etienne01 (My Page) op
19/08/03 - 5:52

Hallo,

Mijn Acer Ginale laat zijn buitenste bladeren al naar de herfst kleur gaan. Ik geef voldoende water maar het proces gaat gewoon door. Het lijkt op wat de "grote" bomen nu doen door de droogte maar water krijgt hij genoeg.
Hebben anderen dit misschien ook en kan het schadelijk zijn voor takken/boom? En is het misschien te stoppen?

Groet,
Etienne.

Verzonden reacties:

o
RE: herfst kleur?

Ik heb gelezen dat de herst 6 weken (te) vroeg begonnen is in nederland. Dit vanwege de hete zomer en niet zo zeer het wel/niet hebben van water. Niets aan de hand.
Brian

o

Mijn naaldbomen staan er prachtig bij, maar mijn loofbomen zien er niet uit. Bij de acer buergerianum (tokaede) zijn bij sommige bladeren de nerven struktuur zichtbaar. De meeste loofbomen hebben bladeren met bruine punten. Hopelijk nemen ze nog voldoende voetsel op om de komende winter goed door te komen.
Groet,
Bert

o

Afwachten dan maar. Het is eigenlijk altijd wat hier met dat weer. Maarja laten we het er maar op houden dat het er gewoon bij hoort. Wie weet wat we volgend jaar hebben.

Etienne.

Click here to learn more about in-text links on this page.

iVillage GardenWeb: The Internet's Garden & Home Community  
  iVillage Home & Garden Network