JOIN NOW LOG IN
iVillage GardenWeb iVillage GardenWeb THE INTERNET'S GARDEN & HOME COMMUNITY ADVERTISEMENT
Blogs Forums Photo Galleries Ask The Experts Tools & Directories        
Keer terug naar het Bonsai forum | Verzend een reactie

o
Wat is dit?

Verzonden door Mister_Harley (My Page) op
16/09/03 - 3:30

Hallo allemaal,

ik heb afgelopen vakantie een naaldboompje meegenomen omdat ik eens een naaldboom wilde proberen. Ik heb alleen geen idee wat dit is en wat ik er mee aan moet! Ik heb de foto eronder gezet.

Dus als iemand een idee heeft...graag! Ik ben alleen nog maar bekend met loofbomen dus...
Bye,

Roger

Verzonden reacties:

o
RE: Wat is dit?

• Verzonden door Juun NL-Europe Z8 (My Page) op
    16/09/03 - 4:02

"Grove Den", of te wel "Pinus Sylvestres"... toch?

Groet, Juun

o
foutje...

• Verzonden door Juun NL-Europe Z8 (My Page) op
    16/09/03 - 4:05

"Pinus Sylvestris" dus...

o

Roger,
Van waar (land?) heb je het meegenomen?

Brian

o

Ik zou zo niet weten wat het is. Wel een beetje smalletjes.

Etienne.

o

Goed het zou dus een "Pinus Sylvestris" kunnen zijn. Ik heb hem uit Frankrijk meegenomen (de Dordogne) en hij stond gewoon ergens langs de kant van het water. Dus hij is vanzelf uitgezaaid (niet geplant) Maar kan ik er wat mee? Of is er niks mee te doen? Bye bye!
Roger

o

hallo,

dit is de enige raad die ik tot nu toe voor je heb ,
ik zou nog niet met bomen die zo'n kleine stammetjes ( zou eerder met grotere bomen uit een tuincentrum halen om mee te beginnen, en een goed boek lezen over bonsai.) hebben jhe kan wel ze een jaar of 3 ofzo misschien wel 5 in de volle grond laten staan zodat die een dikkere stam krijgt. ik zou hem ook wat bemesten.en wat boeken lezen over deze boom , en als je die bijvoorbeeld al 2 jaar in de volle grond laat staan , en heeft al een best mooie stam dan zou ik kijken naar stijl mogelijkheden.
dat was mijn informatie

vriendelijke groeten
yannick

Click here to learn more about in-text links on this page.

iVillage GardenWeb: The Internet's Garden & Home Community  
  iVillage Home & Garden Network