JOIN NOW LOG IN
iVillage GardenWeb iVillage GardenWeb THE INTERNET'S GARDEN & HOME COMMUNITY ADVERTISEMENT
Blogs Forums Photo Galleries Ask The Experts Tools & Directories        
Keer terug naar het Bonsai forum | Verzend een reactie

o
Bonsai Show

Verzonden door Levon -Zoetermeer- 8 (My Page) op
12/10/03 - 6:27

The Japanese Watergarden in Naaldwijk organiseert op Zaterdag 29 en zondag 30 November een Bonsai weekend. De Watergarden is alleen al om haar schitterende Japanse tuin, tropische tuin, waterval en Koi karpers een bezoek waard. Om het voor u nog leuker te maken zal Carlos van der Vaart op de beide middagen vanaf 's-middags l uur tot ongeveer 4 uur een demonstratie voor zijn rekening nemen. Op beide dagen zullen Alex Straver en Rakesh Jhagroe 's-morgens om l0 uur met een demonstratie beginnen. Er zullen zeer mooie exemplaren Bonsai te zien zijn van bekende Bonsaisten ,en van diverse Verenigingen. Ook zullen er boem zijn uit de collectie van Danny Use.

Toegangsprijs € 5,00, kinderen € 3,00, 65+ € 4,00

U vindt ons op de Grote Woerdlaan 38 in Naaldwijk, een routebeschrijving en veel info vindt u op www.thejapanesewatergarden.nl. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen onder no. 0174-614600

Verzonden reacties:

o
RE: Bonsai Show

Hoi Levon,
Mooie reclame maak jij voor de Japanse watertuin,er komen ook bomen van de Koya te staan zeker van Just en mijn persoontje de andere ben ik nog mee bezich .het zullen er zeker 70 a 80 worden .(weet je al wat voor mijn camera)
Gr. Leen.

o

• Verzonden door Levon -Zoetermeer- 8 (My Page) op
    17/10/03 - 11:55

"Mensen die denken een mooie, en/of interessante boom te hebben en deze willen inbrengen in de show kunnen contact opnemen met Piet hoek email piet.hoek@12move.nl of Carlos v.d. Vaart email miracarl@wxs.nl

o

• Verzonden door Levon -Zoetermeer- 8 (My Page) op
    23/10/03 - 14:00

Op de show van Watergardem zal een 500 jaar oude Juniperus communis yamadori te zien zijn van Ruud Lagas, alsmede nog enkele topstukken uit de collectie van Ruud.

Click here to learn more about in-text links on this page.

iVillage GardenWeb: The Internet's Garden & Home Community  
  iVillage Home & Garden Network