Keer terug naar het Bonsai forum
| Verzend een reactie
styling Jeneverbes/ jin partij
| | |
Verzonden door Gajin holland (My Page) op 17/10/03 - 14:33
Hier een van mijn nieuwe Jeneverbessen waar ik nu mee bezig ben.
De boom is eigenlijk al bijna bedraad maar leek me toch wel aardig om te zien hoe iemand anders het zou aanpakken!!
Dus virtuals zijn welkom.
En hier is de plek waar een prachtige jin partij gemaakt gaat worden,hier is nog niks gebeurd trouwens.
Aan jullie de vraag; wat blijft,wat gaat weg,en waarom.
Wederom virtuals zijn welkom.
en nu we toch bezig zijn ,in wat voor pot/schaal zou jij deze boom doen.
Veel plesier.
Patrick. |
Verzonden reacties:
RE: styling Jeneverbes/ jin partij
| | |
De boom ziet er wel goed uit , alleen uitdunnen en weer laten groeien . Als pot zou ik een ronde ondiepe schaal nemen . Marc |
| | |
De boom is inmiddels helemaal bedraad ,ook het fijne twijg werk. (ik heb nog steeds geen camera dus foto's komen wat later,hou vol) De Jin partij daar integen moet nog steed gedaan worden Ideen?? Patrick. |
| | |
| Om jullie Bonsai-spieren te prikkelen heb ik hier wat voorbeelden van wat Virtuals die een paar bevriende forum genoten mij hebben toe gezonden.
Dit is een heel fraai voorbeeld.
Wie volgd?? Groetjes Patrick. |
| | |
| Ik zou het eerste plaatje nemen , mooie boom trouwens !! Marc |
| | |
Bedankt,en weet je ze word nog veel mooier. Patrick. |
| | |
Hier een virtual van mijn eigen hand. Het is de bedoeling dat de boom er zo uit ziet over een paar jaar.
Groet Patrick. |
| | |
| Wat een superboom ! Als je zoiets voor elkaar krijgt , dan heb je echte mazzel hoor ! Marc |
| | |
Ik wil niet bijdehand klinken maar,dat heeft niks met mazzel te maken,ja mischien dat ik tegen deze boom ben aangelopen is mazzel maar de rest zal echt komen door een goed verzorging en een uitgestippeld stylings plan. veel bedraden en herbedraden,het zal ook nog wel even duren voordat de boom een volwassener uitstraling heeft. heb foto's van de boom zoals ze er nu uit ziet,de foto's krijg ik op een of ander maniet niet op dit forum. Bij www.bonsaiforum.nl kun je een totaal verslag zien van de styling van deze boom en uitendellijk de virtual die je nu ziet. Kijk bij styling Jeneverbes/shari jinpartij. Groet Patrick. |
|
|
|
|