Zoals velen al bekend is stopt Mariline Limbertie met haar bonsai studio.
De winkel en studio in Alkmaar is nu dicht.
De deuren gaan nog een keer open voor een Open-dag op 25 oktober 2003 voor:
- een demo door Jean Paul Polmans (Belgie)
- tentoonstelling van Mariline en het werk van cursisten en oud cursisten van de Omiya Bonsai Studio
- uitverkoop met aanbiedingen tot 50% korting.
De Omiya Bonsai website en Internet Winkel gaan door onder leiding van Marcel en Petra Witteman.Wij zijn zelf aanwezig op 25 oktober in Alkmaar
Er zijn openings aanbiedingen en nieuwe producten.
Meer informatie is te vinden op de website www.omiya.nl
en specifiek in de nieuwsbrief
Kom je voor de demo, krijg je te horen dat ie net weg is vanwege een voetbalwedstrijd die hij wil zien. Daar zakt toch je broek toch van af. Nee echt, prima stukje reclame en planning.
Normaal reageer ik niet op een forum, maar dit moet me toch even van het hart. Voor je iemand bekritiseert, kan je misschien beter even naar de ware toedracht van de zaak vragen. Op 25/10 heb ik zoals met Maryline afgesproken was, twee bomen verpot. Dat was alles wat er van mij verwacht werd. Ik heb mijn werk gedaan zoals afgesproken, dus zie ik niet in waarom ik daarna niet naar een voetbalwedstrijd zou kunnen gaan. Ik denk dat ik nog altijd zelf beslis over hoe ik mijn vrije tijd indeel.
ik vind eigenlijk dat je gelijk hebt. als dat zo was afgesproken.
Ik heb gehoord dat je met een club gaat beginnen. heb ik op je site gezien, o ja nu ik het over een site heb . mag i je site van momiji op bonsai.pagina.be zetten?
ik ken ook iemand die cursussen bij je volgt, patrick van de broek, ik zou ook graag bij jouw eens een cursus willen volgen , maar ik ben nog maar 14 dus dat zal moeilijk gaan om helemaal van hamont naar diepenbeek te gaan.
Was het dan niet fatsoenlijker geweest van de persoon in kwestie dat de reden van je vertrek op een andere manier was gebracht dan te reppen over een voetbalwedstrijd? Het is nooit en te nimmer bedoeld geweest om je in een kwaad daglicht te stellen, begrijp me goed. Maar ik hoop dat je ook mijn standpunt kunt begrijpen wanneer je van halve informatie wordt voorzien. En wat jij met je vrije tijd doet swa..... Mocht ik bij deze de illusie gewekt hebben je in een kwaad daglicht te stellen dan bied ik hierbij mijn welgemeende excuses aan.