JOIN NOW LOG IN
iVillage GardenWeb iVillage GardenWeb THE INTERNET'S GARDEN & HOME COMMUNITY ADVERTISEMENT
Blogs Forums Photo Galleries Ask The Experts Tools & Directories        
Keer terug naar het Bonsai forum | Verzend een reactie

o
bloed het forum dood ?

Verzonden door Bloeming (My Page) op
28/12/03 - 16:35

Hee bonsai mensen ,

Leeft het forum nog ?

Verzonden reacties:

o
RE: bloed het forum dood ?

Velen vonden alternatieven bij andere fora...

De webmasters moeten iets doen als ze dit forum willen behouden - nl. hun site ook aanpassen/vernieuwen !

Hier volgt een link die nuttig kan zijn: bijvoorbeeld het belgische bonsaiforum

o

Tsja, ik heb nog wel wat vragen maar mijn camera doet het niet meer op mijn pc. En zonder foto's gaat het een beetje moeilijk...dus...En in de winter is het meestal wel stil qua bonsai niet?

Roger

o

Ja, inderdaad das overal zo'n beetje te merken...
Maar ik denk dat de webmasters al afscheid genomen hebben van dit forum - anders zou men al sneller ingrijpen bij 'reclame'

En ze zijn ook serieus gezakt op de google lijst van 'bonsaiforum' ... raar...

o

• Verzonden door Levon -Zoetermeer- 8 (My Page) op
    30/12/03 - 9:51

Ik ben zelf hier nog zeer weinig te vinden. Ben hoofdzakelijk op www.bonsaiforum.nl bezig. De hoofdreden is dat het gewoon gebruikersvriendelijker is. Waarom deze site gezakt is weet ik niet. Ik heb dit forum nog steeds bij google in de lijst laten staan (dmoz.org). Ben daar de beheerder van het bonsaigedeelte NL.

o

Net wat je zegt Levon www.bonsaiforum.nl is gebruikersvriendelijker en dat spreekt mij aan.

o

Je kunt nou eenmaal maar zoveel forums per dag bijhouden. Dit forum is qua software wel wat verouderd. Zelfs het IBC forum heeft de boel aangepakt..... De nieuwere forums zijn veel gebruiksvriendelijker en de neiging is dan groot om daar naartoe te gaan.

o

Ik ben ook te vinden op bonsaiforum.nl

Click here to learn more about in-text links on this page.

iVillage GardenWeb: The Internet's Garden & Home Community  
  iVillage Home & Garden Network